۱۳۸۶ آذر ۱, پنجشنبه

ضرب و شتم دو دانشجوی در بند


بنا بر گزارشات رسیده ظهر امروز بزرگنیا رئیس اندرزگاه 8 با پرخاش به زندانیان سیاسی واقع در اندرزگاه 8 زندان اوین ایشان را تهدید به تبعید به زندان رجایی شهر کرج کرد ، سپس ساعاتی بعد در حالی که احمد قصابان ، مجید توکلی ، احسان منصوری و دکتر علوی در هواخوری زندان بسر می بردند از سوی افسر نگهبان با پرخاش و فحاشی و گرفتن یغه احمد قصابان وی را به سمت اتاق افسر نگهبان انتقال داد ، عمل غیر انسانی افسر نگهبان باعث عکس العمل سایر زندانیان شد که در نهایت مجید توکلی و احمد قصابان را با ضرب و شتم به هواخوری افسر نگهبانی انتقال دادند .
ضرب و شتم زندانیان سیاسی با الفاظ بسیار رکیک به مدت بیش از 20 دقیقه ادامه داشت و افرادی چون ضیاعی معاون اندرزگاه ، بزرگنیا رئیس اندرزگاه ، منضهیان سر وکیل بند ، اصغری افسر نگهبان ، عباسی افسر نگهبان به همراه دو تن دیگر در ضرب و شتم وحشیانه آنها دست داشتند ، شدت ضرب و شتم به حدی بود که صدای سیلی های پی در پی را اکثر زندانیان در داخل اندرزگاه می شنیدند و در جریان این حمله سازمان یافته عینک آقای احمد قصابان خورد شد .
ضیاعی معاون اندرزگاه که سابقا از مامورن وزارت اطلاعات بوده است و جدیدا به سمت معاونت اندرزگاه 8 در آمده است دانشجویان زندانی را تهدید به قتل کرد و گفت که این اقدامات با هماهنگی های قبلی و با دستور مقامات قضایی و امنیتی انجام گرفته است و هیچ کس هم نمی تواند هیچ غلطی بکند ( هیچ ... بخورد ) و سپس ادامه داد شما را می کشم و هیچ کاری نمی توانید بکنید.
حملات سازمان یافته امروز از چندی پیش آغاز شده بود و فردی به نام جنیدی ( جولینی ) پیشتر هر روزه دانشجویان را مورد فحاشی قرار می داد و سعی در ایجاد درگیری با ایشان را داشت ، از سوی دیگر نیز فرزاد کمانگر و علی حیدریان نیز از اندرزگاه 7 به زندان رجایی شهر تبعید شدند و احتمال تبعید دانشجویان زندانی نیز به زندان های چون رجایی شهر و یا قزل حصار وجود دارد ، هم اکنون هیچ اطلاعی از محل نگهداری آقایان احمد قصابان و مجید توکلی در دست نیست و احتمال شکنجه و ضرب و شتم ایشان همچنان وجود دارد.
مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران ضرب و شتم وحشیانه زندانیان سیاسی را شدیدا محکوم می کند و خواهان واکنش جدی و فوری سازمان های حقوق بشری در مورد آقایان احمد قصابان و مجید توکلی می باشد .