۱۳۸۶ آذر ۱۰, شنبه

اخرین خبرها از ابوالفضل عابدینی


در پی آخرین گفتگویی که ساعتی پیش با برادر و مادر ابوالفضل عابدینی انجام داده شد خانواده ایشان چنین گفتند:
امروز بنابر قرار قبلی روز برگزاری دادگاه ابوالفضل بود که برگزار نگردید و او با تماسی که با برادر خود داشت حال خود را رضایت بخش اعلام کرد.سرور عابدینی به برادر خود گفته بود که در اهواز است اما از محل بازداشت دقیق خود چیزی نگفت و همچنین اضافه کرد احتمال می رود دادگاه او در پایان همین ماه یا ماه آینده برگزار گردد. همچنین برادر ایشان گفتند که برای جرم جدید و پرونده جدید ایشان که اقدام علیه امنیت داخلی است وثیقه ای سنگین علاوه بر ۵۰ میلیون پیشین در نظر گرفته شده که ما از پرداخت آن ناتوان هستیم. همچنین مادر ایشان که زیر فشار روحی قرار داشت و نگران فرزند خود بود بیان کرد که چراسازمان های حقوق بشر داخل و خارج کشور کاری انجام نمی دهند.در ادامه باید گفته شود که در این بین از سرنوشت کسرا الاسوند یار و همرزم دیگرمان و دلیل بازداشت او و نیز محل نگهداری او خبری در دست نیست.

لازم به ذکر است که اقای ابوالفضل عابدینی از طرف حزب پانیرانیسم مورد حمایت گروهی قرار گرفته و ایشان به عنوان یک فعال پانیرانیسم مطرح شده است.
بنا بر اخرین گزارشات ارسالی ایشان از طرف بی دادگاهی جمهوری اسلامی مورد تفهیم اتهام قرار گرفت.اتهام ایشان بدین شرح است.اقدام علیه امنیت ملی واقدام به بمب گذاری اعلام شد.ابوالفضل عابدینی هم اکنون در بند 6زندان کارون اهواز نگهداری میشود