۱۳۸۶ مرداد ۴, پنجشنبه

اخبار از گوهردشت

به نام سعادت ملت ایران

جوانان تحقیر شده

این هفته برای زندانیان زندان مخوف رجایی شهر کرج ( گوهر دشت ) هفته غم انگیزی بود روز شنبه 30/4/86 چهار نفر را با نامهای مختلف از زندان رجایی شهر به زندان اوین برده و به دار آویختند. کار به همین جا ختم نشد و روز بعد از آن ، یعنی یک شنبه 31/4/86 دوازده نفر دیگر از زندانیان زندان رجایی شهر کرج را به زندان اوین منتقل و در آنجا به دار آویختند. در بین این دوازده نفر ، دو نفر زندانی سیاسی که در کارت عکس ایشان نوشته بود ( اقدام علیه امنیت کشور ) وجود داشت . فاضل رمضانی و حاجت مراد محمدی . جرم ایشان که هر دو از ایل بختیاری بودند این بود که در یک جریان بسیار کریه ناموسی که فرماندهان سپاه آن ناحیه به بار آورده بودند سکوت نکرده و با اسلحه برنو خود به فرماندهان سپاه ثابت کردند که به هیچ حکومتی اجازه نمی دهند با ناموس ایرانی جماعت بازی کنند هر چند رسانه ها و بورس های تبلیغاتی رژیم پوسیده آخوندی سعی کردند آنها را اشرار و سارق جلوه دهند ، ولی ماجرا درست برعکس این بود.

نمی دانم در میان 16 نفری که اعدام شدند ، آیا زندانی سیاسی دیگری نیز وجود داشت یا خیر ، ولی خوب میدانم این سرکوب ها و همچنین سرکوب های خیابانی که هر روز دختران و پسران را به جرم بد حجابی و مدل موی سر بازداشت می کنند برای چه هست ؟ دولت نا لایق و ایدئولوژیک نمایی که تحت فشار های بین المللی قرار دارد از ترس اعتراضات داخلی عده ای را به اسم اشرار اعدام ، عده ای را هم به اسم بد حجابی و مدل موی سر بازداشت می کند و با استفاده از روش های مختلف آنها را تحقیر کرده و غرور ، شخصیت و هر چه که دارند را به نابودی می کشند .

سران اتحادیه های مستقل کارگری را بازداشت و زندانی کرده تا اینگونه کارگران جرات اعتراض پیدا نکنند در این بین فشار را بر زندانیان سیاسی افزوده اند تا آخرین قشر بیدار جامعه را به سکوت وادار کنند .
ولی باید دید این اقدامات تا چه اندازه به نفع حاکمیت است ؟ ملت شریف ایران پس از این 28 سال ، چنان حاکمیت پوسیده را سه طلاقه کرده اند که هیچ محللی نیز نمی تواند باعث پیوند دوباره آن شود . آیا واقعا جوانان با این اقدامات ترسیده و سرکوب می شوند ؟ یا همین اقدامات جوانان ایرانی را وادار به واکنش شدید می کند ؟ این موضوعی هست که در چند ماه آینده شاهد آن خواهیم بود . زمان آبستن اتفاقات تازه ای خواهد بود و سران دولت باید انتظار عکس العمل رفتار حیوانی خود را داشته باشند .

پایدار وطن همیشه
بهروز جاوید تهرانی / زندان رجایی شهر کرج ( گوهر دشت ) / اندرز گاه 2 / فرعی 5 /
1/5/1386 خورشیدی