۱۳۸۶ تیر ۲۷, چهارشنبه

یورش به منزل بهاره هدایت


سایت زنستان: صبح روز شنبه 23 تیرحدود ساعت 10 و30 دقیقه ماموران امنیتی به خانه بهاره هدایت وارد شدند، وسایل شخصی از جمله سی دی ، کتاب، دست نوشته ها و جزوه ها، البوم های عکس او را با خود بردند.
مادر بهاره هدایت که پس از یک ساعت همچنان از ورود آنها به خانه شان متشنج است می گوید :5 ، 6 نفر مرد و یک زن بودند. اول زنگ زدند. جواب دادم و خانمی گفت بیایید پایین کارتان داریم. من هم پایین رفتم تا دربیرونی را باز کردم بدون معطلی چند مرد خودشان را داخل خانه انداختند و حکم بازرسی خانه را نشان دادند. دیگر نمی دانم چه بگویم تمام خانه را به هم ریختند من هم بااین حالم هنوز گیج هستم .»
او در ادامه می گوید برایشان شربت آوردم اما با شک وتردید نگاه می کردند که من دیگر عصبانی شدم و گفتم من به شما اطمینان کردم و در را برایتان بازکردم حالا شما به من اطمینان ندارید؟ مطمئن باشید چیزی دراین شربت ها نریخته ام! از آنها پرسیدم دخترم کجاست ؟ گفتند: خودتان که می دانید مگر دیروز با شما تماس نگرفت؟ گفتم: چرا اما نگفت کجاست گفتند: ما هم نمی توانیم بگوییم اما می گوییم تماس بگیرد.
وی در این باره که آیا فهرست وسایلی را که بردند به آنها دادند یا نه می گوید: بله همه چیزهایی را که بردند صورت جلسه کردند و به من گفتند امضا کن من گفتم امضا نمی کنم مگر من به عنوان یک زن یا مادر در این قوانین جایی دارم که حالا امضایم برایتان مهم باشد. گفتم نه من امضا می کنم و نه دختر کوچکم چون مادر و خواهر هیچ کاره هستند. بنابراین فقط پدرش امضا کرد.
او می گوید مگر دختر من جز حق خواهی چه می خواهد که اینطور با ما رفتار می کنند؟
hrwaiiran@gmail.com 09329222410 مسول روابط عمومی